REAL SOCIEDAD FUNDAZIOA MEMORIA 2017-2018

17-18 MEMORIA emaitzei, baizik eta prozesuei. Lagundu egiten diegu ikasketa pertsonal horretan, kirol esparruan baliagarri izan dakien, baina baita gizartean jarduteko ere. - Praktikan, nola egiten da lan hori? - Aurrera programa prestakuntza prozesuan txertatuta dago, entrenamenduaren beste alderdi bat gehiago da. Denboraldian zehar, prestakuntza eta esku hartzeko hogei talde-saio dauzkagu ekipo bakoitzarekin, eta saio horiek Berastegik edo neuk gidatzen ditugu, entrenatzaileak bertan direla. Gainera, entrenamenduetara eta partidetara joaten gara, harreman jarraitua dugu. Talde mailako eta bakarkako jarraipena egiten dugu. Talde kontuak saio horietan lantzen ditugu eta bakarkakoak, zuzenean jokalari bakoitzarekin. Horretaz gain, teknikariei laguntza eta prestakuntza emateko gune bat garatu dugu. - Zubietan ohikoa den dinamika hori, beste klub batzuek ere erabiltzen al dute? - Prestakuntza mailan, badira klub batzuk zenbait gauza egiten dituztenak, baina ez programa oso batekin. Gurea bezalako programa batekin osagai sozio-emozionaletan eraginez ikasketa prozesuetan laguntzea, hori zerbait diferentziatzailea da. Eta proposamen berritzailea da entrenamendu psikologikoko ohiko programekiko, ikasketa sozial eta emozionalaren ikuspegitik heltzen diolako. procesos. Les acompañamos en un aprendizaje personal que les puede servir en el ámbito deportivo pero también para manejarse en la sociedad. - En la práctica, ¿cómo se realiza este trabajo? - El programa Aurrera está integrado en el proceso formativo, es un aspecto más del entrenamiento. A lo largo de la temporada tenemos veinte sesiones grupales de formación e intervención con cada equipo, que dirigimos Berastegi o yo con presencia de los entrenadores. Además, acudimos a los entrenamientos y partidos, tenemos un contacto continuo. Hacemos un seguimiento a nivel de equipo e individual. Las cuestiones grupales las trabajamos en esas sesiones y las individuales, directamente con cada jugador. Además de eso, desarrollamos un espacio de asistencia y formación para los técnicos. - Esta dinámica habitual en Zubieta, ¿suelen hacerla otros clubes? - A nivel formativo, hay algunos clubes que hacen algunas cosas pero no con un programa completo. Apoyar los procesos de aprendizaje incidiendo en los componentes socio-emocionales con un programa como el nuestro es algo diferenciador. Y representa una propuesta innovadora respecto a los tradicionales programas de entrenamiento psicológico, porque actúa desde la perspectiva del aprendizaje social y emocional. “Ikasketa prozesuak sustatzea edukin giza-emozionalak azpimarratuz, guk egiten dugun bezala, zerbait bereizgarria da.” “Apoyar los procesos de aprendizaje incidiendo en los componentes socio-emocionales con un programa como el nuestro es algo diferenciador” 69

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